Wikken en wegen - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Andrea Kingma-van Ommen - WaarBenJij.nu Wikken en wegen - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Andrea Kingma-van Ommen - WaarBenJij.nu

Wikken en wegen

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

02 November 2016 | Nederland, Wapenveld

En daar is ie dan.....DE dag.
Meer dan een jaar ben ik me aan het voorbereiden op deze dag. Er zijn heel wat plannen gemaakt, om maar zoveel mogelijk geld binnen te halen. Moederdag, vaderdag kadootjes gemaakt. Schilderijen gemaakt en workshops gegeven. En dan word je wakker na een paar heerlijke dagen van rust, familie en vrienden ontmoeten. Iedereen leeft mee. De app blijft maar gaan met berichtjes.
De meest voorkomende vraag blijft toch wel. Zie je er tegen op?
Zie ik op tegen het onbekende? Tegen een nieuw land ontdekken? Nieuwe culturen ontmoeten? Nee. Ik zie alleen op tegen het bekende... Afscheid nemen. We hebben het uitgesproken dat we het zo niet gaan noemen.
Uitzwaaien.. Ja daar zie ik tegen op.
En verder? Nee na zoveel wikken en wegen,en letterlijk alles wegen wat in de koffer ging ben ik er nu klaar voor.
Ik wilde wel 3x 23kg meenemen. Maar helaas is het maar 2 x 23kg. Dus helaas toch ook nog weer wat achtergelaten.
Maar ja dat hoort erbij. Ik laat wat bagage achter, wat was en nog heel veel van mezelf om over 18 dagen gewoon weer naar terug te keren. Met wat minder bagage maar met heeel veel ervaring, plezier, indrukken en inspiratie.

Liefs andrea nog vanuit een nat nederland.

  • 02 November 2016 - 14:54

    Elmar En Gert:

    We gaan je volgen!!

  • 02 November 2016 - 15:06

    Sylvia:

    Ik ga je zeker volgen en wens je dan ook heel veel plezier en geniet van deze geweldige reis !!

  • 02 November 2016 - 16:10

    Wout & Eef:

    In gebed en in gedachten reizen we met je mee en we zien uit naar een kleurig reisverslag.
    tot dan dan.

  • 02 November 2016 - 16:19

    Rieja:

    heel veel succes daar. ik zal zekker je berichten lezen.
    Gods zegen voor de rijs en de tijd dat je er bent.

    we gaan je missen

    Groetjes Rieja

  • 02 November 2016 - 16:28

    Dirrianne Tabak:

    Zo is dat zusje geen afscheid. 'Gewoon' tot ziens, tot we bellen weer. Ga met God, dan is het nooit echt afscheid.
    En natuurlijk heeel veeel plezier, ga er vooral van genieten!

  • 02 November 2016 - 18:07

    Heleen:

    Zomaar is het al zover. Ik wil je een heel goede reis wensen waarop je met plezier mag terugkijken! Lieve groet, Heleen

  • 02 November 2016 - 20:08

    Fam. Timmerman:

    Hey lieve Andrea,

    Best spannend maar zo bijzonder dat je mag gaan!
    Weet dat je niet alleen gaat!
    heel veel goeds en zegen toegewenst!

    Knuffel Edwin,Ruchama en kids

  • 04 November 2016 - 10:45

    Kris:

    Hoi Andrea,

    Heel veel succes en natuurlijk nog meer plezier gewenst bij je mooie reis!

    Zal hier de verhalen en foto's wel lezen ;).

    liefs, Kris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Ik ben Andrea Kingma, getrouwd met mijn maatje Gerrit en heb 4 prachtige kinderen Kevin, Celine, Yorick en Romy. Ik ben moeder, klinisch chemisch analist in de isala Zwolle, dochter, zus, schoonzus, creatief, beelddenker, sportief, vrouwelijk met een tikkeltje stoerheid, en sinds 2011 kunstenaar.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 23861

Voorgaande reizen:

02 November 2016 - 20 November 2016

Mijn reis naar kenia

Landen bezocht: