2 in 1 - Reisverslag uit Sondu, Kenia van Andrea Kingma-van Ommen - WaarBenJij.nu 2 in 1 - Reisverslag uit Sondu, Kenia van Andrea Kingma-van Ommen - WaarBenJij.nu

2 in 1

Door: andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

12 November 2016 | Kenia, Sondu

Vandaag een blog van 2 dagen tegelijk. We zijn samen een ochtendje naar de markt in sondu geweest. Het is hier een prachtige omgeving en tegelijk is het een vuilnisbelt. Dat zul je wel zien aan de foto's.
We zijn weer met de brommer omlaag en omhoog geweest.  Het is nog steeds een hele onderneming.  Helemaal als je boodschappen mee hebt. Wat een avontuur.

We hebben goed nieuws wat betreft de kapote watertank. We hebben geld binnen gekregen van een stichting dus kan er maandag al een begin gemaakt worden met het repareren van de waterput. We zijn hier super blij mee want het zal een heel werk zijn om het eerst helemaal uit te graven en het lek te maken.
Vandaag (zaterdag) kamen er wel ruim 150 man/vrouw die het centrum kwamen bezoeken en tegelijkertijd hun handen uit de mouwen staken.
Onder het motto "we do not need sympathie but empathie" begonnen de vrijwilligers met han en span diensten. Er was ook een mis in de openlucht. Al met al een bijzondere dag.
Ik ben bijna klaar met alle kids op de foto te zetten.
Ik heb mijn printertje mee en heb al heel wat kids op de foto gezet. Telkens vinden ze het een feest om een foto te nemen. Ze zien er zo naar uit een foto te krijgen.
Ik ken inmiddels al heel wat namen. Ik maak er een persoonlijke kaart van voor ieder kind.
We hebben de avond weer afgesloten met het spelen van UNO met de jongens. Het was weer een feestje.  Letterlijk want wij meiden van het Nederlandse team hebben vanavond gewonnen!! En ik heb zelfs 3x gewonnen.  Wat hebben we gelachen.

  • 13 November 2016 - 00:15

    Lisette:

    Hoi Andrea
    Ik zie je gewoon alleen maar stralen
    Fijn dat mee te mogen genieten
    Wat een beetje aandacht al niet met mensen doet!
    Als je al die mooie koppies ziet tijdens je workshops en je fotosessies schitterend.
    Als je dit leest wens ik je een heerlijke nachtrust en vervolgens weer een rijk gezegende dag
    Veel liefs lizet;-)

  • 13 November 2016 - 11:18

    Sandra Horst :

    Lieve Andrea heb net even je verhaal weer gelezen. Fantastisch wat er allemaal wordt gedaan. En prachtige foto's.
    Heel veel succes nog met alles. Lieve groetjes uit koude Wapenveld.
    Van Sandra

  • 13 November 2016 - 13:39

    Alida :

    Lieve Andrea wat bijzonder allemaal wat jij meemaakt. Bijzonder hoor dat je dit allemaal kunt en mag doen.
    Ik wens en bid jou heel veel liefde van de Vader toe!

  • 14 November 2016 - 09:33

    Geanca:

    Lieve Andrea, wat mooi om te lezen en de foto's te zien. Die van jou achter op het brommertje vind ik ook heel leuk.....dat maak je hier in Wapenveld toch niet mee...
    Je hebt een hele mooie tijd daar, geweldig! Veel Zegen!

  • 14 November 2016 - 11:15

    Wout & Eef:

    Hoi Andrea, wel eerlijk spelen hè, want eigenlijk zou jij moeten spelen met één hand op je rug, want anders ben jij hen veel te snel af. Maar laat ze maar lagge das best medicijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Ik ben Andrea Kingma, getrouwd met mijn maatje Gerrit en heb 4 prachtige kinderen Kevin, Celine, Yorick en Romy. Ik ben moeder, klinisch chemisch analist in de isala Zwolle, dochter, zus, schoonzus, creatief, beelddenker, sportief, vrouwelijk met een tikkeltje stoerheid, en sinds 2011 kunstenaar.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 23905

Voorgaande reizen:

02 November 2016 - 20 November 2016

Mijn reis naar kenia

Landen bezocht: