Mijn reis naar kenia - Reisverslagen van Andrea Kingma-van Ommen - WaarBenJij.nu Mijn reis naar kenia - Reisverslagen van Andrea Kingma-van Ommen - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar kenia

Samen met christa reizen we af naar het Nyabondo Rehabilitation Centre in Kenia. Ik zal daar met mijn schilder creativiteit kinderen inspireren en vooral hun laten zien hoe heerlijk het is om creatief bezig te zijn, met je handen, hoofd maar vooral met je hart.

Recente Reisverslagen:

23 November 2016

En dan....

19 November 2016

Kunnen/gaan we nog naar huis????

18 November 2016

Safari

16 November 2016

afscheid nemen

14 November 2016

bezoek, avontuurlijke rit en kunst wat wil je nog
Andrea

Ik ben Andrea Kingma, getrouwd met mijn maatje Gerrit en heb 4 prachtige kinderen Kevin, Celine, Yorick en Romy. Ik ben moeder, klinisch chemisch analist in de isala Zwolle, dochter, zus, schoonzus, creatief, beelddenker, sportief, vrouwelijk met een tikkeltje stoerheid, en sinds 2011 kunstenaar.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23884

Voorgaande reizen:

02 November 2016 - 20 November 2016

Mijn reis naar kenia

Landen bezocht: